2011 - Ellowyne Wilde - Dark Shadows
from the 2011 Tonner Convention the "Shadows"
Description : Ellowyne aux longs cheveux blonds et aux yeux bleus insérés. Elle porte une veste de dentelle grise à boutons brillants, une jupe de dentelle noire, une colerette blanche avec un gros noeud de satin noir, des collants, des chaussures, un noeud de satin noir dans ses cheveux et des bijoux. Stand designer inclus. Edition limitée à 350 exemplaires. Quantité limitée à 1 par personne.
NEW! A 2011 Tonner Convention Exclusive! Direct from the
Shadows dinner event at the convention, Ellowyne has blonde hair and inset blue eyes and applied lashes. Outfit includes beautiful stretch lace dress, dark grey jacket with rhinestone buttons, matching patterend mesh stockings, platform shoes with antiqued silvery buckles, and hair bow. Designer saddle stand also included. Each hand-signed by designer Robert Tonner. LE 350
Limited Quantities Available Limit 1 Per PersonPoème : (traduction poupouske)Ombres noires
Dr Bantam dit que cela fait 20 ans pour un certain Robert Tonner et a suggéré que j’écrive un poème pour lui,
mais vraiment, ca ne me dit rien; mais après reflexion, et quelques appels de coudes de Dr B.
j’ai décidé de demander a Mr Tonner
– êtes-vous celui qui a causé mon ennui?
Dr. Bantam says it's been 20 years for someone named Robert Tonner
And suggested I write a poem for him, but really, I couldn't bother; But after some consideration, and some nudging from Dr. B
I decided to ask Mr. Tonner - are you the one that gave me ennui?
Photos officielles :